Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Zorg PlusPunt
Loolaan 70
3971 PP  Driebergen
E-mail: info@zorgpluspunt.nl
Telefoonnummer: 0343-515 472

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar www.zorgoutlet.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

© 2011 - 2024 Zorgoutlet | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Wij zijn op maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 16.00 uur en op zaterdag van 11.00 uur tot 15.00 uur geopend. Buiten deze tijden zijn wij op afspraak geopend en kunt u ons bellen, mailen en Whatsappen.