Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Zorg PlusPunt
Loolaan 70
3971 PP  Driebergen
E-mail: info@zorgpluspunt.nl
Telefoonnummer: 0343-515 472

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar www.zorgoutlet.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

© 2011 - 2021 Zorgoutlet | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Onze winkel is op de bekende tijden gewoon geopend, wel zullen wij alle maatregelen in acht nemen om zowel uw gezondheid, als die van onze medewerkers te waarborgen. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten staan voorop en daarom houden wij de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. We treffen uiteraard maatregelen waar dat nuttig en nodig is. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten. Het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. Voor het bezorgen zullen onze medewerkers het fysieke contact tot een minimum te beperken. Wij zullen geen handen schudden en onze chauffeurs gebruiken een mondkapje, desinfectiegel en handschoenen.